quién te mostrará ese largo camino

Quem mostra’ bo Ess caminho longe?
Quem mostra’ bo Ess caminho longe?
Ess caminho Pa São Tomé

Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra São Nicolau

Si bô ‘screvê’ me ‘M ta ‘screvê be
Si bô ‘squecê me ‘M ta ‘squecê be
Até dia Qui bô voltà

Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra São Nicolau

fuente

¿Quién te mostrará ese largo camino?
¿Quién te mostrará ese largo camino?
Ese camino para São Tomé

Saudade, saudade
Saudade
De mi tierra de São Nicolau

Si me escribes te escribiré
Si me olvidas te olvidaré
hasta el día que regreses

Saudade, saudade
Saudade
De mi tierra de São Nicolau

É doce morrer no mar,
Nas ondas verdes do mar
A noite que ele não veio foi,
Foi de tristeza pra mim

Saveiro voltou sozinho
Triste noite foi pra mim
É doce…

Saveiro partiu de noite, foi
Madrugada não voltou
O marinheiro bonito
Sereia do mar levou.

É doce…

Nas ondas verdes do mar, meu bem
Ele se foi afogar
Fez sua cama de noivo
No colo de Iemanjá

.

.

até sempre

Responder

